wtorek, 1 kwietnia 2014

Neo- Córka dwóch iskier


Imię: Neo
Wiek: 6 miesięcy
Płeć: Wadera
Aparycja: Mała, jasnoszara kulka sierści, na pyszczku, łapach, grzywce, uszach i ogonie posiada świecące neony koloru czerwonego i niebieskiego, jej oczy również posiadają kolor czerwony i niebieski
Charakter: Śmieję się z czyichś porażek, jestem pewna siebie, mój intelekt przewyższa większość wilków, może i jestem bardzo pogodna i roześmiana, jednak często robi mi się smutno na myśl o moim najmłodszym bracie, Żółtym
Moc: Neon
Umiejętności: Potrafię biegać z prędkością światła, przy czym pozostawiam świetliste odłamki

Ciekawostki: Gdy jestem ogarnięta złymi uczuciami moje neony robią się koloru czerwonego, gdy dobrymi, robią się niebieskie, od nadmiaru mocy moje neony robią się czarne, jako jedyna z mojej rodziny posiadam 2 kolory neonów, a nie 1. Neo nie wie, że jest córką dwóch iskier
Stanowisko: Szczeniak
Marzenie: Chciałabym odnaleźć swoich braci i siostry
Atrybut: Neonowa gwiazda koloru czerwono-niebieskiego
Lubi: Robić kawały
Nie Lubi: Złych osób wykorzystujących moje zdolności, głupich szczeniaków chcących bawić się ze mną w głupie zabawy

Głos:

3 komentarze:

  1. Siemaneczko w watasze! Zacieszam że tu jesteś i tak po znajomości WITAJ MA PSYCHOFANKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walnęłabym coś na temat haremu, ale chyba se opuszczę xD

      Usuń
  2. Ale z niej słodziak! Gdyby była ciastkiem, to bym ją zjadła xD

    OdpowiedzUsuń