niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowe wilki- Amika i Milo

Imię: Nazywam się Amika...
~*~
Ksywy, Przezwiska: Możesz mi mówić różnie. Ami, Amiks lub jak to tam sobie zdrobinisz. Znajomi mówią mi też Star.
~*~
Wiek: Przeżyłam już cztery lata.
~*~
Płeć: Wadera, to chyba widoczne.
~*~
Aparycja: Amika to szara wadera. Jej oczy są złote. Posiada tego samego koloru skrzydła Pod okiem i na barku ma po jednym białym znamieniu w kształcie gwiazdy. Końcówki jej uszu i ogona są białe, tak samo łapy do połowy. Jej atutem jest grzywka tego samego koloru co futro z pojedyńczymi złotymi pasemkami. Jest szczupła, ale bardzo delikatna. Często miewa skłonności do złamań lub zadrapań.
~*~
Partner: Milo( czyt. Majlo) <3
~*~
Charakter: Jaka jestem taka jestem. A jestem bardzo nieśmiała. Delikatna i wrażliwa. Jestem bardzo strachliwa. Łatwo mnie urazić przez co i stracić zaufanie. Jestem łatwowierna i ufna. Dla przyjaciół jak i nieznajomych jestem miła i współczująca. Nie mam zbyt mocnej cierpliwości, więc łatwo mnie wkurzyć. Jestem trochę nerwowa. A w takiej sytuacji potrafię pokazać pazurki. Miewam napady głupawki i jestem wtedy pozytywną wariatką. Wesoła i optymistyczna. Negatywne uczucia zachowuje dla siebie i rzadko komu mówię o swych problemach. Tylko Milo wie jak to ze mnie wydobyć. Ale i mu czasem się nie udaje. Na codzień jestem spokojna i cicha. Nierozważna ale spostrzegawcza i sprytna. Potrafię być gadułą. Jestem wierna, uczciwa i pracowita. Nienawidzę zabijać. Powoduje to u mnie wielki smutek, gdy giną inni nawet nieznani. Jestem wtedy zdołowana i mało kto daje radę mnie pocieszyć. Jestem mądra i sprawiedliwa.
~*~
Moc/ Umiejętności: Władam mocą powietrza i telekinezy(dla spostrzegawczych: telekineza- unoszenie przedmiotów myślą). Posiadam też moce księżyca i gwiazd. Dzięki tej mocy mogę leczyć rany i jeśli chcę to i uśpić kogoś. Ale to tylko przykład. Mogę robić też wiele innych rzeczy. Widzę w ciemności i mogę latać. Rozumiem mowę wszystkich zwierząt.
~*~
Ciekawostki: Gdy używam mocy gwiazda pod okiem się świeci. Mogę też spowodować, że moje skrzydła znikną, ale zazwyczaj są widoczne.
~*~
Historia: Co chcesz wiedzieć o mej przeszłości. Wygnana z watahy rodzinnej za fałszywe oskarżenia. Błąkałam się po świecie. Zwiedziłam wiele zakątków. Dwa lata samotnej wędrówki lekko mnie zmieniły. Aż spotkałam Milo. Nasza przyjaźń przemieniła się w miłość. Jesteśmy razem rok. Przeżyliśmy wiele przygód. Aż trafiliśmy tu.. Tyle ci tylko powiem, bo nie chce wracać do bolesnych wspomnień.
~*~
Data urodzenia: Urodziłam się o północy dnia 4 maja.
~*~
Stanowisko: Chciałabym objąć stanowiska czujki nocnej i głównego medyka.
~*~
Marzenie: Założyć rodzinę i mieć szczenięta.
~*~
Atrybut: Gwiazda na czole i barku oraz naszyjnik z gwiezdnych pyłem(nie odkryłam jeszcze co ten pył robi) to są moje atrybuty.
~*~
Lubi: Co lubię.... Kocham Milo. Wielbię piękną pogodę i spokój. Kocham się w delikatnym wietrze, który muska me futro. Lubię latać, bo czuje wtedy się wolna jak ptak. Śpiewanie jest też moją pasją. Lubię też pomagać innym.
~*~
Nie lubi: Nie lubie wilków, które się chwalą. Mdlą mnie. Nie cierpię osób, które dręczą słabszych.
~*~
Głos:

___________________________________________
Imię: Rodzice nadali mi imię Milo( czyt. Majlo)...
~*~
Ksywy, Przezwiska: No jak widzisz nie da się zdrobnić mojego imienia, więc nie mam ksywy. Chyba, że wymyślisz coś nie obraźliwego.
~*~
Wiek: Mam 4 wiosny.
~*~
Płeć: No chyba widzisz, że przedstawiam męską część populacji.
~*~
Aparycja: Milo to biały wilk. Jego oczy mają barwę zieloną. Na pysku ma niby czarną maskę. Jedna z jego łap jest czarna tak samo jak końcówka ogona i jedno ucho.  Posiada białe skrzydła, których końcówki są jasno-zielone.
~*~
Partner: Amika <3
~*~
Charakter: Jestem odważny i nieugięty. Opiekuńczy, zwłaszcza dla Amiki. Jestem nieufny i rozważny w przeciwieństwie do mej partnerki. Sprytny i inteligentny. Szczerość i cierpliwość to też moje cechy. Jestem bardzo agresywny jeśli coś zagraża bliskim memu sercu. Zwłaszcza ta agresywność jest widoczna w czasie bójek. W czasie wojny jestem też czasami bezwzględny, okrutny, prowokujący i bezczelny. Zaradność jest mi przydatna. Jestem wierny i pracowity, a zarazem pomysłowy. Na codzień jestem spokojny i miły. Wesoły i pełny optymizmu. Rozmowny jeśli trzeba. Uczciwy i kulturalny. Na ogół odpłacam innym tym samym. Ktoś jest miły ja dla niego też, ktoś nie jest zbyt kulturalny też taki jestem wobec niego. Jestem odpowiedzialny za swe błędy i czyny. Bywam też ciekawski.
~*~
Moc/ Umiejętności: Władam mocami ognia i ciemności. Potrafię tworzyć to co sobie wyobrażę, ale to znika po kilku godzinach. Ciągle udaje mi się zwiększać limit istnienia tej rzeczy. Posiadam dar telepatii(znów dla spostrzegawczych telepatia- Rozmawianie przez myśli). Mogę hipnotyzować, wtedy zahipnotyzowany słucha się mnie. Mogę zmienić dowolną część ciała w ogień.
~*~
Ciekawostki: Ogień, który tworzę ma zieloną barwę.
~*~
Historia: Jestem sierotą. Rodzice zostali zabici przez ludzi, gdy miałem 6 miesięcy. Ledwo udało mi się przeżyć. Nauczyłem się samodzielności. Dwa lata spędziłem na przetrwaniu, aż poznałem Amikę. Pierwsze nasze spotkanie nie było przyjazne, ale się zaprzyjaźniliśmy. Przeszło to w miłość. W końcu pozostawiliśmy nasze zamieszkanie i ruszyliśmy w poszukiwaniu watahy, w której będziemy mogli zostać.
~*~
Data urodzenia: Urodziłem się 20 lipca.
~*~
Stanowisko: Chciałbym objąć stanowiska głównego wojownika, myśliwego.
~*~
Marzenie: Takie jak Amiki. Założyć rodzinę i mieć szczenięta.
~*~
Atrybut: Moim atrybutem są trzy pióra za uchem. Jedno czarne i dwa zielone.
~*~
Lubi: Kocham Amikę. Uwielbiam słuchać jej głosu przypominającego czasem ptasi trel. Lubię śmiać się i spędzać mile czas. A pasją moją jest latanie.
~*~
Nie lubi: Nie cierpię gdy moja gwiazdeczka wieczorna jest smutna lub coś przede mną ukrywa.
~*~
Głoś:
~*~
KP będą ulegać zmianom większym i mniejszym. 
Witam serdecznie ;)

1 komentarz:

  1. Witam :> Chyba zaraziłam się od ciebie emotikonami xD Tosty z chlebem :D Czy to normalne ?:/ Chyba nie :'D Pomóż!!!

    OdpowiedzUsuń