środa, 9 kwietnia 2014

Wyniki Konkursu Wilkanocnego xD

Witam kudłate pyszczki!
Mam przyjemność poinformować, że nagroda główna w konkursie, czyli Usamaru:






1000 P czyli automatycznie stanowisko bethy, 500 złota, Talizman Smoka i Strzała Artemidy trafiają do... *chwila napięcia* ERIS! Gratuluję! Wygrała z najwyższym wynikiem - 13 P!
Drugie miejsce Przyznam się bez bicia otrzymuję ja, Ikaro... Ale jako że jestem szczodry, rozdam nagrodę między członków watahy... Potraktujcie to jako prezent Wilkanocny
Trzecie miejsce oraz nagroda w postaci 150 sztabek złota, 3 diamentów, Kamienia Filozofów i Lili Hery, equsekwo wygrały Amika oraz Neo! Obie ukończyły z wynikiem 9 P! WIELKIE BRAWA! Wszystkim uczestnikom dziękuję bardzo za udział. Punkty oraz nowe stanowiska zostały przydzielone Wam. Jeszcze raz Gratuluję... Wasze prace były naprawdę genialne... Neo, mordka przedstawiona przez Ciebie na obrazku naprawdę mnie zauroczyła. Amikuś, powiem szczerze, dla mnie Twoja praca była najlepsza. Genialny pomysł. Eris, jeżeli chodzi o rysowanie to nie ma Tobie równych, nic dodać, nic ująć... Szczęśliwej Wilkanocy! 
~Kira

2 komentarze:

  1. Szczęśliwej Wielkanocy, a ona za tydzień xD Gratuluje ci Eris i zazdroszcze pupilka *3* słodziak. Twoja praca jest super. i Dziękuje ci za ocene :3 cieszę się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) twoja praca strasznie mi się podobała. Milo-jajko, nie wpadłabym na to

      Usuń