niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowa - Mojra, ciemna strona duszy Glimmer

Imię: Mojra
 Wiek: 6 lat
 Płeć: Bez wątpienia wadera
 Aparycja: Futro ma bladofioletowe z pocieniowanymi końcami. Długie, czarne włosy spływają jej po grzbiecie jak cienie. Jest ślepa, a z jej oczu spływają rozmazane smugi.
 Charakter: Tajemnicza, ma bardzo trudny charakter, nie lubi gdy ktoś jej rozkazuje, zazwyczaj bywa sympatyczna, aczkolwiek będąc ciemną stroną duszy Glimmer ma niekontrolowane ataki złości.
 Moc: Cień, Krew, Dusza
Umiejętności: Umie przenikać przez ściany, ma umiejętności telepatyczne oraz spirytystyczne.
Ciekawostki: Mojra powstała na wskutek nieudanego zaklęcia Glimmer i od tamtej pory podąża za nią jak cień. Kiedy ma napady złości, zawsze atakuje Glimmer, a potem i tak tego żałuje (obrazek).
Historia: Kiedy się po raz pierwszy obudziłam, wszędzie był dym. Przede mną stała fioletowa wadera, wpatrując się we mnie jak w obrazek.
- K..k..kim jesteś? - Zapytała. Nie wiedziałam dlaczego, ale z automatu wypaliłam:
- Jestem Glimmer. - Wadera patrzyła z niedowierzaniem. Po chwili namysłu, rzekła:
- Nie możesz nazywać się Glimmer, bo JA jestem Glimmer. Nazwę cię Mojra, zgoda? - Powiedziała. Przez długie lata było wszystko spokojnie. Glimmer mnie wszystkiego nauczyła. Któregoś jednak dnia, dziwnie się zachowywała i po raz pierwszy zabrała mnie na spacer. Zaprowadziła mnie nad rzekę, do której wciekały chemikalia. Nagle krzyknęła:
- Spójrz, jastrząb! - Obróciłam się i wtedy ona wepchnęła mnie do rzeki. Nauczyła mnie wszystkiego co umiała, ale akurat nigdy nie opanowała sztuki pływania.
- Szczeźnij, fioletowy klonie! - Wykrzyknęła w moją stronę, kiedy ostatnie bąble powietrza wyleciały z mojego pyska. Włosy rozpływały się wokół mojej głowy, a chemikalia wciskały mi się w oczy. Nie pamiętam co było dalej, ale wiem, że gdy się znów obudziłam, byłam na brzegu rzeki. Byłam już ślepa, a moje futro wyblakło. Wstałam i od tamtej pory mszczę się na Glimmer, jak tylko ją widzę (nie dosłownie, bo jestem ślepa).
 Data urodzenia: Powstałam 5 Listopada
 Przezwiska: Widmo, Remmilga (czytane od tyłu Glimmer w rodzaju żeńskim)
Ekwipunek: Mam tylko zardzewiałą bransoletę
 Stanowisko: Szaman
Marzenie: Zgładzić Glimmer
Atrybut: Ślepota, rozmazane czarne smugi pod oczami
Lubi: Ciemności
Nie Lubi: Glimmer
Głos:

3 komentarze:

  1. To moja główna wojowniczka z Glimmer. Jestem złem, hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty co? Armie chcesz przeciwko niej stworzyć? Jak tak to możesz na mnie liczyć! XD

      Usuń