sobota, 5 kwietnia 2014

Nowa wilczyca - Eris skąpana w mroku


Imię: Eris
Wiek: 22 lata (w przeliczeniu na ludzki wiek)
Płeć: Wadera
Aparycja: Białe futro, czarne, długie włosy. Posiada także jedno oko szafirowe, a drugie fioletowe. 
Charakter: Lojalna, zazwyczaj bywa zadziorna i odważna, sprytna, ma bardzo silną wolę i na ogół spokojny temperament, nie należy jej gniewać ani niepotrzebnie zawracać głowę. Jej wadami są mściwość, wredota i złośliwość.
Moc: Mrok i Infinity, włada również Błyskawicami i Chaosem
Umiejętności: Nekromancja, przemieszczanie się między wymiarami, walka mieczem, na ogół walczy magią
Ciekawostki: Eris była kiedyś boginią, ale została zabita i po wskrzeszeniu pozostała pół duchem, pół boginią. Wadera nie jest zainteresowana związkiem z innym wilkiem.
Historia: Z czasem się dowiecie... 
Data urodzenia: 30 Października
Ksywy: Hetera (od drugiego imienia), Chaos (Eris oznacza "Chaos")
Ekwipunek: Czarna peleryna zrobiona z mroku. Dzięki kamieniowi zwiększa moc wadery, natomiast sama peleryna pozwala Eris być niewidzialną lub udostępnia latanie.
Stanowisko: Gł. Zwiadowca
Marzenie: Chciałabym, żeby ten cholerny świat się skończył...
Atrybut: Czarna peleryna, szafirowe i fioletowe oko, miecz Bajling (ukryty w pelerynie)
Lubi: Swojego przyjaciela, chaos, samotność, mrok
Nie Lubi: Wkurzania jej, samochwalstwa
Głos: 


3 komentarze:

  1. siemango! Cześć i czołem! Czekałam na Eris :D trochę się z nią już znamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałam przełamać lenistwo i wreszcie ją narysowałam xD Moja ulubienica

    OdpowiedzUsuń