sobota, 7 lutego 2015

Informejszyn~!

LUDZIE, WILKI I BÓG WIE CO JESZCZE, WRACAMY!
Tak! Zdecydowałam się zreaktywować tego bloga, przepraszam że go tak zostawiłam... Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina, przepraszam Was!!! Teraz robimy małą Listę obecności, kto chce zostać pisze że jest obecny, kto nie chce pisze że rezygnuje, a Ci którzy się nie zgłoszą do 28 lutego 2015 automatycznie zostają wykopsani na pyszczek!
~Ikaro - Obecny
~Milo - Obecny
~Sokole Oko -Nic nie wiadomo jak na razie
~Neo - Nic nie wiadomo jak na razie
~Raven - Obecna
~Soren - Obecny
~Andrea - Obecna
~Eris - Nic nie wiadomo jak na razie
~Amika - Obecna
~Natasha - Nic nie wiadomo jak na razie
~Neytiri - Nic nie wiadomo jak na razie

4 komentarze:

  1. Of course Amiś, Milo, Raven, Soren i Andrea są ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz mogę jakoś zmodyfikować wygląd :3 ćwiczyłam ostatnio szablony

      Usuń
    2. byłabym bardzo wdzięczna ;)

      Usuń
  2. Hej :-) Też mam zamiar założyć własnego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń